Before Work BOOSTworkout | Either You Run The Day, Or The Day Runs You ⏰

Before work BOOSTWorkout

Bewegen is goed voor je. Dat is niks nieuws. Studie na studie bevestigt de voordelen van dagelijks sporten voor zowel je BODY als je MIND. Het is dus niet zo – zoals Donald Trump schijnt te geloven – dat je lichaam net als een batterij steeds leger raakt hoe vaker je hem gebruikt. Integendeel.[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”1_2″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]

Before work BOOSTWorkout

Spijtig voor Trump, zo is onze ervaring, met regelmaat trainen geeft juist meer energie. En dat lijken steeds meer Ondernemers in te zien. Sporten voor, of tijdens, werktijd heeft een positief effect op de productiviteit, de stemming en zelfs op het ziekteverzuim van henzelf en werknemers.

“Tijd is schaars. En tijd is geld. Dus sporten belandt nog veel te vaak met lage prioriteit onderaan de to do list.”[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”1_2″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]

Before work BOOSTWorkout

Toch blijft het jammer dat deze sportfilosofie nog niet door alle ondernemende mensen wordt omarmd. Dat sporten goed voor ons is weten we allemaal maar tijd is schaars (en tijd is geld) dus belandt sporten regelmatig met lage prioriteit onderaan de to do list. Er komt een dag dat sporten vast onderdeel van een werkdag is, dat kan niet anders. Maar zolang dit voor de gemiddelde baas en baan nog niet geldt zal je jezelf moeten motiveren.[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” status=”published” publish_date=”” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]

4 redenen om ’s ochtends te sporten:

[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”1_2″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_content_boxes layout=”icon-with-title” columns=”1″ title_size=”” heading_size=”2″ title_color=”” body_color=”” backgroundcolor=”” icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link_type=”” button_span=”” link_area=”” link_target=”” icon_align=”left” animation_type=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][fusion_content_box title=”1. Koffie vs. Energie” backgroundcolor=”#1f2123″ icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link=”” linktext=”Read More” link_target=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]Koffie is here to stay. Dat snappen we. Maar er zijn meer manieren om met energie aan je werkdag te beginnen. Meer bewegen – dat is wat deze maatschappij nodig heeft. Onze ervaring is dat lichaamsbeweging energie geeft. Je dag beginnen met cardio of krachttraining heeft dan ook meer effect dan een kop koffie. Wil je ochtend patronen doorbreken?

Zet je wekker ’s ochtends eerder dan normaal. Gaat je wekker? Stap direct uit je bed (niet snoozen), loop naar je badkamer en was je gezicht. Wakker worden. Begin daarna direct aan je workout/ lichaamsbeweging. Kies iets wat voor jou werkt en doe dit 30 dagen. Je gaat je goed voelen. Beloofd.[/fusion_content_box][/fusion_content_boxes][fusion_content_boxes layout=”icon-with-title” columns=”1″ title_size=”” heading_size=”2″ title_color=”” body_color=”” backgroundcolor=”” icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link_type=”” button_span=”” link_area=”” link_target=”” icon_align=”left” animation_type=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][fusion_content_box title=”3. Happy workday” backgroundcolor=”#1f2123″ icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link=”” linktext=”Read More” link_target=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

Het zijn de ‘dag in, dag uit hoge prestaties’ die leiden tot promoties en betere mogelijkheden op werk. Hoe dat werkt? Blijven verbeteren en opvallen gaat vaak veel beter wanneer je een goede energie hebt, je fris en opgewekt bent.

Ieder jaar verliezen werkgevers weer miljarden euro’s aan productiviteitskosten door vermoeide werkgevers. Zonde! Ondernemers & werknemers die regelmatig sporten, zeggen namelijk een betere concentratie te hebben. Ook gaat het nemen van complexere beslissingen een stuk makkelijker. Sporten voor of na je werk mag dan niet altijd makkelijk zijn – je bent moe, er zijn afleidingen, verplichtingen en een toenemende hoeveelheid werk maar je committen aan trainen betaalt zich 100% terug.

[/fusion_content_box][/fusion_content_boxes][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”1_2″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_content_boxes layout=”icon-with-title” columns=”1″ title_size=”” heading_size=”2″ title_color=”” body_color=”” backgroundcolor=”” icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link_type=”” button_span=”” link_area=”” link_target=”” icon_align=”left” animation_type=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][fusion_content_box title=”2. Verbeter je humeur & verminder stress” backgroundcolor=”#1f2123″ icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link=”” linktext=”Read More” link_target=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]Onze ervaring is dat lekker sporten voor werk betekent dat je je dag met een leeg hoofd en je zaken op orde kunt beginnen. Dat mensen die ‘s ochtends sporten blijer en productiever zijn, ze de dag beginnen met een goed humeur en minder last hebben van stress. Dit in tegenstelling tot mensen die niet of weinig bewegen.

Zeker nu stress op werk zo’n groot en veelvoorkomend, noem het chronisch, probleem is. Stress richt een ravage aan in je hoofd en lichaam en is een sterke voorloper van depressies, hartziekten en infectieziekten. Het elimineren, of simpelweg al het verminderen ervan, is een van de gezondste keuzes die je kunt maken.[/fusion_content_box][/fusion_content_boxes][fusion_content_boxes layout=”icon-with-title” columns=”1″ title_size=”” heading_size=”2″ title_color=”” body_color=”” backgroundcolor=”” icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link_type=”” button_span=”” link_area=”” link_target=”” icon_align=”left” animation_type=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][fusion_content_box title=”4. Goede voornemens die je wél volhoudt” backgroundcolor=”#1f2123″ icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link=”” linktext=”Read More” link_target=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

Dagelijkse lichaamsbeweging – zowel sporten als bewegen- is een van de beste doelen die je jezelf kunt stellen. We zeiden het hierboven al maar doe je dit voor je gaat werken dan maakt het je energieker, helder in je hoofd, sterker en stress kun je ook een stuk beter aan.
Het creëren van deze lange termijn gewoonte vereist slechts een eenvoudige stap – actie ondernemen en consistentie zal de beste verbeteringen opleveren en de basis leggen voor lange termijn.

[/fusion_content_box][/fusion_content_boxes][fusion_content_boxes layout=”icon-with-title” columns=”1″ title_size=”” heading_size=”2″ title_color=”” body_color=”” backgroundcolor=”” icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” icon_circle=”” icon_circle_radius=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” icon_size=”” icon_hover_type=”” hover_accent_color=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link_type=”” button_span=”” link_area=”” link_target=”” icon_align=”left” animation_type=”” animation_delay=”” animation_offset=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ margin_top=”” margin_bottom=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””][fusion_content_box title=”Sporten is belangrijk. Doe het.” backgroundcolor=”#1f2123″ icon=”” iconflip=”” iconrotate=”” iconspin=”no” iconcolor=”” circlecolor=”” circlebordersize=”” circlebordercolor=”” outercirclebordersize=”” outercirclebordercolor=”” image=”” image_id=”” image_max_width=”” link=”” linktext=”Read More” link_target=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

Voor veel mensen blijft het moeilijk tijd te vinden om te trainen. Na werk zijn er afleidingen, verplichtingen, en vaak nóg meer werk. Met dit excuus kom je ’s ochtends niet weg. Het enige besluit dat je in de ochtend hoeft te nemen is eerder opstaan en sporten. In plaats van een half uur extra snoozen. Daarmee willen we niet zeggen dat slaap niet belangrijk is. Zeker. Maar de voordelen van dagelijks bewegen zijn zo groot, het spreekt voor zich. Probeer het gewoon. 30 dagen lang. Merk je niks? Niet minder vermoeid en gestrest? Blijf dan vooral lekker snoozen.

[/fusion_content_box][/fusion_content_boxes][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Don’t Stop Here

Lees meer verhalen